* Jak poruszać się w naszym sklepie
    * Rejestracja klienta
    * Zakup
    * Jak sfinalizować zakupy
    * Formy płatności
    * Faktury
    * Zwrot
    * Reklamacje
    *Anulowanie zamówienia

Jak poruszać się w naszym sklepie:

Po wejściu do sklepu znajdziecie się Państwo na stronie głównej, na której prezentowane są wszystkie nasze działy . Jeśli chcą Państwo przejść do danego działu, proszę kliknąć odpowiedni przycisk w nawigacji lub na jedną z ikon znajdujących się na stronie głównej.
Na każdej ze stron naszych działów znajdują się następnie kategorie szczegółowe w których prezentujemy ofertę towarów w danej kategorii.
Po kliknięciu na właściwą ikonkę lub link znajdą się Państwo na szczegółowej stronie z produktami, gdzie będzie można obejrzeć zdjęcia i opisy oferowanych towarów .

Rejestracja klienta :
W sklepie można się zarejestrować zaraz po wejściu ( na stronie głównej ), przed rozpoczęciem zakupów. Otrzymają Państwo wówczas swój własny koszyk i konto, na którym będą przechowywane informacje o Państwa zakupach. Mogą Państwo również przedstawić się później, po dokonaniu wyboru interesujących towarów i podjęciu decyzji o ich zakupie.

Zakup :
Jeśli znajdą Państwo interesujący produkt, mogą włożyć go Państwo do koszyka aby móc go kupić później. Skrócona informacja o zawartości Państwa koszyka - o liczbie towarów w koszyku i o tym, co ostatnio do niego Państwo dodali - jest wyświetlana cały czas na górze stron sklepowych. Z każdego miejsca sklepu można też wejść do koszyka, klikając na link „Twój Koszyk" na górze strony i skontrolować całą jego zawartość.

Jak sfinalizować zakupy :
Jeśli chcą Państwo zakończyć zakupy i zamówić wybrane przez siebie towary, należy wejść do koszyka, używając linku koszyk na górze strony i następnie klikając przycisk Zamawiam do kasy, przejdą Państwo wówczas na stronę, gdzie poprosimy o wpisanie informacji niezbędnych do zrealizowania Państwa zamówienia .

Formy płatności :
Płatność przy odbiorze
: po wybraniu tej formy płatności, zapłacą Państwo za paczkę przy jej odbiorze.
Płatność przelewem: po wybraniu tej formy płatności, paczka zostanie wysłana do Państwa w dniu, w którym pieniądze wpłyną na nasze konto.
Prosimy pamiętać, że koszt przesyłki zostanie doliczony do zamówienia. Wartość podana będzie w zamówieniu, które można zobaczyć na ekranie po wypełnieniu formularza danych osobowych, sposobu dostawy oraz formy płatności.

Faktury:
Do każdego zamówienia możemy dołączyć fakturę. Proszę o podanie w formularzu danych na kogo ma być ona wystawiona.

Zwroty:
Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku, jeśli towar nie był używany i pozbawiony fabrycznego opakowania, kopiowany lub w żaden inny sposób zniszczony lub wykorzystany można go zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. W przypadku rezygnacji z zakupu zwracany towar prosimy odesłać wraz z otrzymanym dokumentem zakupu. Przypominamy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem. Równowartość towaru wynikająca z rezygnacji z zakupu zostanie zwrócona w ciągu 5 dni po otrzymaniu przesyłki. Nie zwracamy kosztów odesłania do nas towaru.
Przesyłkę prosimy odesłać na adres:
KOKI ul. Dąbrowskiego 86, 60-576, Poznań
W przypadku wątpliwości prosimy o kontakt poprzez e-mail: koki@koki.com.pl lub telefoniczny: (+48) 783 707 207

Reklamacje:
Każdy towar kupiony w naszym sklepie objęty jest gwarancją producenta i może zostać wymieniony, jeśli ma wady fabryczne lub został uszkodzony mechanicznie w trakcie przesyłki. W takim przypadku prosimy o odesłanie towaru zwykłą przesyłką pocztową razem z otrzymanym dokumentem zakupu.
Produkt zostanie wymieniony na pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe (np.ze względu na brak towarów na magazynie ) zwrócimy Państwu natychmiast pieniądze.
Jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem. W przypadku reklamacji równowartość opłaty pocztowej poniesionej przy odesłaniu do nas wadliwego towaru zostanie Państwu zwrócona natychmiast po otrzymaniu przesyłki i pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.
Przesyłkę reklamacyjną prosimy odesłać na adres:
KOKI ul. Dąbrowskiego 86, 60-576, Poznań

Anulowanie zamówienia:
Jeśli będą Państwo chcieli wycofać złożone zamówienie, mogą Państwo to zrobić mailowo: koki@koki.com.pl Niestety nie możemy anulować zamówienia, które już zostało do Państwa  wysłane .